Thursday, May 26, 2011

Assalamualaikum w.b.t kepada semua yang membaca blog saya..
genap jam 12 tengah malam ..
maka..
Hari ini 26 mei 2011 .. 
ada apa dengan tarikh ini ?? 
sebenarnya ...............
Tarikh ini adalah tarikh keramat bagi kelahiran yang ke – 65 bagi seseorang yang bernama
WARGIRON BIN SUPIAN .. iaitu ABAH SAYA ..

Saya tak nak tulis panjang lebar kerana tiada siapa yang dapat merasakan kehilangannya kecuali keluarga saya dan saudara terdekat ..

Abah .. moga abah di tempatkan di kalangan orang yang beriman ..
Kami selalu mendoakn kesejahteraan abah di sana ..
Abah engkau di dalam hati ku .. sentiasa untuk selamanya ..

p/s : hati sebak glew!

You Might Also Like

2 Comments

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"