' MAK SELALU .................... '

Monday, June 27, 2011

Heyy Hoyy guys ...
whats up ??

topik aku hari ni adalah ..
' mak selalu .............. '

ada apa dengan ' mak selalu .........' ni ?
HA ! hangpa baca la ea semua ni .. t hangpa tahu lah .. HAHA !
aku buat sebab aku RINDU !

NI MAK SAYA OKAY ..
the only one in my heart forever and ever !

mak selalu pesan .. jangan tinggal solat , nanti HATI TAK TENTERAM ..
* tapi ada tertinggal jugak , HAISSH aku ni degil !

mak selalu pesan .. jangan tidur lepas subuh , nanti REZEKI TAK MASUK ..
* tapi tidur jugak sebab banyak sangat setan dalam SELIMUT yang buat aku ngantuk !

mak selalu pesan .. adik jangan tidur lepas asar , nanti BEBAL ..
* kadang kadang tertidur jugak sebab letih kan .. kadang kadang OKAY !

mak selalu pesan .. jangan menyanyi kat dapur , nanti KAHWIN DENGAN ORANG TUA ..
* walaupun aku ni muka tak masuk dapur .. HAHA  !

mak selalu pesan .. jangan tengok cermin waktu magrib magrib , NANTI MUKA DARI JAUH NAMPAK CANTIK tapi DEPAN DEPAN HANCUR !
* HA ! yang ni aku dengar cakap mak , aku TAK BUAT ni !

mak selalu pesan .. jangan suka goyang goyang kaki , NANTI SYAITAN TUMPANG BERBUAI ..
* tapi goyang jugak sebab dah terbiasa ikut ABAH .. HEHE !

mak selalu pesan .. jangan tipu mak , NANTI TAK DAPAT BERKAT ..
* mak , ada jugaklah tipu sikit sikit ... HUHU sorry !

banyak lagi yang mak pesan ..



ni apa yang mak saya cakap .. mak korang macam mane plak ?
~ ~ ~ CECITE ~ ~ ~


okay okay ni masaya ..
apa apa pun ..
MAK .. LOVE YOU !

P/S : rindulah kat mak ..
and my budax budax ..
miss u all !!

You Might Also Like

8 Comments

  1. hamboi2,yg hak nak kasik cun ang xikut noh...baguih punya kepala...xpala brubah slow nah.:)

    ReplyDelete
  2. hehe,,,saya pun syg mak saya....! =p
    warna ape lg yg xde kat typ0 nie??
    semua dah guna ek??? huhuhu

    ReplyDelete
  3. hehe okay awinfaizny91 .. eden ni mmg keras kpale pn .. hee

    ReplyDelete
  4. abg pm oi .. sya lagi sayng mak saya .. heeh ..
    hehe pencinta warna ni namanya .. HAHA ! :P

    ReplyDelete
  5. hahhah,kepala klu lembut ku xtau r camna nak survive...wajib keras kot..cuma jgn degil sgt..blajaq slow..msti ang bleh punya.:)

    ReplyDelete
  6. hee tu semstinye lah kan .. takkan nk keras je , takkan nak lembut je .. kne seimbang .. huhu :)

    ReplyDelete
  7. yg peliknya yg selalu kena pesan tu lah yg kita suka tak ikut. haihhh

    oh jemput singgah blog

    ReplyDelete
  8. hahah da betul lah tu .. huhu :D

    ReplyDelete

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"