Friday, September 09, 2011

#ini cerita cinta aku 

aku minta maaf sebab aku selalu sakitkan hati kau sedangkan kau selalu mencuba menjadi yang terbaik untuk aku .. kau selalu mencuba memberi kebahagiaan kepada aku .. selalu memenuhi ruang kosong dan kesunyiaan di hati aku .. selalu memadamkan kesedihan hati aku .. dan selalu memendam perasaan kau hanya kerna ingin membuat aku tersenyum gembira ..

TAPI AKU ?

aku marah kau .. aku buli kau .. aku maki maki kau .. 
aku malas pujuk kau ..aku kongkong kau .. aku selalu menganjing kau .. aku selalu bebel bebelkan kau .. aku selalu merajuk dengan kau ..  aku selalu abai abaikan kau .. aku selalu nangis pasal kau ..aku selalu gurau kasar dengan kau .. TAPI AKU SAYANG KAU ! 


aku minta maaf kalau cara aku selama ini SALAH .. sebab aku hanya manusia biasa .. aku adalah insan yang lemah walaupun pada luarannya aku seperti seorang gadis yang tegar tapi sebenarnya aku sangat lemah dan sering melakukan kesilapan ..


memang sejak kebelakangan ni mulut kau agak laserrrrr and aku pulak agak sentap je dengan kau .. maaf laahhh .. itu memang diri aku .. tak dapat nak di nafikan .. aku just nak kau TERIMA AKU SEADANYA .. sebab aku terima kau dalam apa jua keadaan .. 

Sayang ..Kita semua punya kekurangan .. 
tapi untuk menjadi kekasih sejati perlukan tahap kesabaran yang tinggi dalam menempuhi dugaan dan aku perlukan insan istimewa di samping aku .. dan orang yang istimewa itu adalah kau .. Aku merasa terhormat dapat memanggil kau sayang ..Terdapat ikatan yang tak dapat diputuskan di antara kita ..Aku kan melindungi dan berdiri di samping kau walau apapun yang terjadi .. Aku takkan mengecewakan kau .. Aku kan di sana untuk berbagi kasih bersama kau ..



You Might Also Like

6 Comments

  1. taknak gaduhhh .. tp nk wat cne ada je bnde nk di gaduhkan ..

    ReplyDelete
  2. then..trus trang ape yg xpuas hati..
    gaduh xkan selesaikn ape2..^^

    ReplyDelete
  3. sudah terus teranglahh .. tapi ntah .. perasaan tak puas hati tu selalu datang ..

    ReplyDelete
  4. ala ... jgn cmnie ..
    xbest ar...

    ReplyDelete

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"