say NO to SENTAP okay :)

Saturday, September 03, 2011


Bangun pagi je terus on lappy and on blog ..
dah tak fikir apa dah sebab dah gelojoh sangat nak tengok perkembangan blog .. puncanya dek kerana entry aku yang INI .. ada yang dah tersalah anggap .. okay PEMBETULAN ye di sini .. saya tak sentap pun dengan entry sis ITU ..

maaflah kalau ada yang dah tersinggung dengan kata kata saya di entry yang lepas .. tapi bagi saya .. saya takde pun menggunakan kata kata kasar atau memaki hamun sis tu .. saya sikit pun tidak marah dengan sis tu cuma adalah sedikit rasa berkecil hati kerana ada yang salah anggap dengan entry saya yang INI ..

sebenarnya saya nak mengucapkan TERIMA KASIH BEBANYAK kepada sis FARIDAH NAZURAH .. kerana saya terbaca entry beliau lah saya dapat idea untuk update blog saya .. saya ni budak baru dalam dunia blogging so masih perlu mencari sumber sumber idea untuk mengupdate blog ..

Untuk pengetahuan semua saya okay sahaja dengan sis tu .. 
kami siap boleh berbalas balas komen lagi .. takde pun gaduh gaduh kan sis ? sis tu siap buatkan entry khas untuk saya okay .. *perasan sekejap .. nak tahu entry apa yang sis tu buatkan saya .. ha apa lagi klik SINI .. so anda akan tahu apa berlaku antara kami ye ..

jadi para blogger yang lain jangan lah salah anggap ye .. mungkin ada yang merasa entry saya tu saya memarahi sis tu .. sebenarnya TIDAK ye .. saya hanya mengambil idea entry sis tu untuk permulaan entry saya .. dan niat saya membuat entry tu adalah dek kerana ingin menegur para blogger lebih lebih lagi pada mereka yang baru menceburi dunia blog ni .. sama lah seperti saya .. so tak salah kan lau kita kongsi kongsi pendapat .. :)

p/s : MAAF DAN SELAMAT HARI RAYA ..

You Might Also Like

10 Comments

  1. haha tau takpe. kita ok je kan kan kan. rileks je. biar la sapa yg nak slah anggap tu. sebab kita bukan boleh paksa org fham kita :)

    ReplyDelete
  2. hee baik ... chill saje okay .. rambut sama hitam .. hati lain lain .. *adr krna mengena ke .. haha ..
    yanh penting kite okay saje :)

    ReplyDelete
  3. dihari baik bulan baik ni, marilah kita bermaaf-maafan..*ade kena mengena tak*,,..huhu

    ReplyDelete
  4. @nur muhammad
    ade kena mengena tuu :)

    ReplyDelete
  5. @hira
    memang saya sabar :)
    mekaseh

    ReplyDelete
  6. sye dah bce post die dulu dah sblom nih... die kate korg bknnye gaduh. hehe

    selamat hari raya ! ;)

    ReplyDelete
  7. yup2 .. memang kitorag xgaduh pn :)
    selamat hari raya..

    ReplyDelete
  8. semua dah clear..jgn sentap2 lagi yer..hehehheselamat hr raya(salam kenal)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya .. salam kenal juga ..clean n clear .. hee xsenta pn :)

    ReplyDelete

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"