Apa mahu lu sebenarnya?!

Thursday, February 06, 2014

apa mahu lu?!

gua jadi lagi tak faham
lu minta di lepaskan! gua buat walau gua sakit.

sebab gua fikir
kalau tu yang lu minta. Nampak sangat lu dah banyak terluka.

gua minta maaf!

gua fikir, kasih sayang gua dah cukup bagi lu.
rupanya gua salah. sebab gua tak pernah faham lu mungkin.

tapi apa mahu lu sebenarnya?!

lu nak pergi. lu kata takkan contact gua.
tapi bila gua dah diam. lu cari gua balik.

gua memang sayang lu lagi
tapi cara lu buat gua terluka

apa lu tahu?!

lu main tarik tali dengan hati gua
dan itu sakit

gua dah penat mencuba
kalau lu sayang gua,lu stay.
kalau lu sayang tapi dah tak boleh terima gua, jangan cari gua macam dulu.

please!

You Might Also Like

2 Comments

  1. assalam..
    jemput ke blog sy jika sudi..
    post terbaru..
    http://akusijebat.blogspot.com/2014/06/hijab-sampai-pakai-kain-kafan.html

    ReplyDelete

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"