Gua terluka Bro!

Wednesday, February 05, 2014

gua tak faham

selama ni apa function lu cakap lu sayang gua?
lepas kita sama sama terluka, lu nak blah gitu je?

gua pun penat
tapi gua teguhkan hati sebab gua sayang!

tapi takpe, gua rasa lu dah letih.
jadi buat apa gua nak paksa kan?

gua penat nak bagi lu peluang
penat nak pujuk
penat nak percayaa kata kata lu lagi

jadi
ku relakan jiwa
cinta engkau dah boleh pergi
aku takkan tunggu lagi
cukuplah dua tiga kali empat kau menyakiti
aku tak rela lagi

p/s: semoga berbahagia :)

You Might Also Like

7 Comments

  1. Sbar yer syg. Fkir mna yg trbaikk. Klau dh tkthan tohok sungaii! Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tohok tu apa? Hahaha. Ya tengah sabarlah ni. Sebab semua yg terjadi pasti ada hikmahnya.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Buang.hehe. slang kelantn.hakhak
    Ha ah kan. Btul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah. Haha. Kelate mari meh! Ad wechat x akak?

      Delete
    2. Okay. Ni id akak, ikinnikisa.

      Delete

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"