Heartless.

Wednesday, February 05, 2014


Pernah tak kau rasa
yang kau dah buat keputusan yang BETUL
tapi kau rasa SEDIH dengan keputusan yang kau buat?

Kalau aku
YA PERNAH.

Bahkan sekarang ni lah aku tengah alami.

Tahu apa?
Aku ada dua pilihan.
Dan aku dah pilih salah satu darinya.

Tapi..
Apa yang aku pilih tu tak bertahan lama seperti yang aku harapkan.
Ya Allah, kecewanya aku cuma aku yang tahu.

Aku tahu aku memang jenis berharap lebih, sayang lebih, cemburu lebih.
hujung hujung aku kecewa terlebih lebih.
bukan sekali macam ni.

Sebab tu aku nak cakap, aku dah muak.
Muak dengan yang namanya 'Cinta Lelaki'

Cukuplah aku ada keluarga aku sekarang.
YA, memang tetap rasa lain, tapi cinta keluarga adalah cinta kedua yang abadi.
Selepas cinta dari yang Esa.

Cinta keluarga, aku tak perlu kejar.
Walau sejuta pun salah aku, dia tetap terima aku seadanya.
Tapi dari segi kemanusiaan, tetap aku akan cuba jaga hati mereka.

Cinta Allah, Nah! ini aku kena usaha kejar.
Aku mengaku aku tak baik mana, bahkan jahil lagi.
Jadi, aku #bangga ada mak yang selalu ingatkan aku.

Sebenarnya, dalam entry ni, aku nak cakap....

Perlu ke aku simpan kenangan kita?Perlu ke aku cari pengganti kau?Perlu ke aku buang gambar kenangan?Perlu ke SEMUA NI TERJADI?

Kbye.
Aku tahu aku tak ada jawapannya.

You Might Also Like

0 Comments

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"