Itu rezeki, Bukan musuh. Cuma perlu tambah hati-hati.

Sunday, February 26, 2017




Tajuk macam serious je bunyinya? LOL.

Ceritanya macam ni. Di sebabkan pending nafsu makan untuk sebelum sebelum ni dek kerana masa yang selalu penuh dengan aktiviti sendiri, makanya semalam baru ada peluang nak melaksankan pending order tu.

Permintaan aku tak banyak, just food, then food, and food again haha.

Lepas makan kfc, aku pergi bedal pula aiskrim. Di sebabkan semalam badan tak berapa sihat, panas panas manja gitu, so tak mungkinlah aku akan tolak aiskrim even perut dah penuh dengan ayam.

Nampak tak gigih selera makan aku sekarang. But still kurus eh haha.

Aku sejenis  yang kena berhati hati dengan makanan,
"Sebab apa yang kau makan semalam boleh menyebabkan kau bangun di pagi buta dan sakit perut sepanjang hari" gitew~~

Okay selamat layan perut yang sakit ni k dearself, bye!


You Might Also Like

0 Comments

#FOLLOW

Instagram

Notes

Dalam setiap cerita ada penambahan rekaan. Tapi dalam setiap rekaan pasti terselit sebuah kenyataan. Jangan ambil mudah dan jangan terlalu menghakimi.

"Ini blog, bukan mulut saya"